Wierzymy, że piękno jest w każdej z nas, a kluczem do niego jest naturalność. Prawdziwe piękno to bycie sobą, niezależnie od wymagań czy opinii innych ludzi.

Chcemy zatem zachęcić Cię do pożegnania się ze sztywnymi zasadami i idealizującymi stereotypami, koniec ze sztampowym myśleniem! Pożegnajmy się z nierealistycznymi ideałami, pustymi obietnicami i złudnymi oczekiwaniami.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych wartościach?

Zajrzyj tutaj!

Poznaj Monique

Kiedy miałam dwadzieścia lat, brakowało mi autentycznej i naturalnej marki z produktami do pielęgnacji skóry. Marki, która zapewniłaby chwilę przyjemności, a przede wszystkim dotrzymywała swoich obietnic. Jeśli zapytasz mnie o moją opinię, odpowiem, że za słowami zawsze powinny być widoczne czyny i ich realizacja.
Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że nie interesują mnie bezużyteczne dodatki. Jestem głęboko przekonana, że naturalność i autentyczność jest kluczem do piękna we wszystkich dziedzinach. Ja sama nie lubię zbyt wiele mówić, zdecydowanie wolę słuchać. Brakowało mi tego również w wielu markach. Nie miałam możliwości wypowiedzenia się na temat produktów do pielęgnacji, po prostu miałam być zadowolona z tego, co mi zaproponowano.

01 Meet Monique
02 Meet Monique

Marzyłam więc o marce, która odzwierciedlałaby dokładnie to wszystko – a ostatecznie odzwierciedlałaby mnie – ze wszystkimi moimi życzeniami, oczekiwaniami i nastawieniem: naturalne, wysokiej jakości produkty, które dostarczają to, co obiecują, od marki, która sprawia, że czuję, że jestem doceniana. Dlatego powstało HelloBody. HelloBody słucha i reaguje na potrzeby, i życzenia społeczności, na przykład w zakresie rozwoju zapachów, kolorów, konsystencji, a nawet w ogólnym rozwoju produktów. HelloBody jest kolorowe i głośne. Przynosi radość, dostarcza wysokiej jakości produkty ze starannie dobranymi składnikami. Jest odzwierciedleniem swoich wartości – widać to np. w różnych projektach charytatywnych, które dotychczas wspieraliśmy z HelloBody Cares. Jak to często bywa, pewne rzeczy stają się jasne stopniowo: wraz z rosnącym zasięgiem uświadomiłam sobie, że jako osoba i przedsiębiorca HelloBody ponoszę wielką odpowiedzialność. Jestem odpowiedzialna nie tylko za nasz zespół, ale także za świat, w którym działamy jako marka. Przez świat rozumiem wszystko, tzn. ludzi, przyrodę i oczywiście zwierzęta.

Nasza wspólnota to na przykład młode kobiety, które odkrywają siebie. Już samo to wiąże się z ogromną odpowiedzialnością! W przemyśle kosmetycznym niestety nadal istnieje wiele wyidealizowanych obrazów piękna, które mogą negatywnie wpływać na młode kobiety. To jest problematyczne. Ja sama nie jestem doskonała. Nigdy nie byłam fanką stereotypów i zdecydowanie nie chciałam wspierać tej formy wyrażania opinii przez HelloBody.
Dlatego też ponownie zastanowiłam się nad wartościami firmy, które istniały w momencie jej założenia, i zdecydowałam się na ich rozbudowę. Do jakości i zabawy dołączyła filozofia Body Positivity, czyli pozytywne nastawienie do własnego ciała, oraz Diversity- różnorodność i wzmocnienie pozycji kobiet, czyli wspieranie kobiet na całym świecie. Niestety w wielu miejscach na świecie równouprawnienie jest ciągle w powijakach.
Poza tym, a raczej dlatego, że jestem przedsiębiorcą, mogę wywierać wpływ: mogę zachęcać ludzi do ponownego przemyślenia, do kierowania sprawami we właściwym kierunku, a nawet do zmiany. HelloBody daje dobry przykład i wnosi pozytywny wkład. To nie są tylko puste słowa, to jest wizja, obietnica!

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych produktów?

Wszystkie informacje znajdziesz tutaj