Wierzymy, że piękno jest w każdej z nas, a kluczem do niego jest naturalność. Prawdziwe piękno to bycie sobą, niezależnie od wymagań czy opinii innych ludzi.

Chcemy zatem zachęcić Cię do pożegnania się ze sztywnymi zasadami i idealizującymi stereotypami, koniec ze sztampowym myśleniem! Pożegnajmy się z nierealistycznymi ideałami, pustymi obietnicami i złudnymi oczekiwaniami.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych wartościach?

Zajrzyj tutaj!

Poznaj Monique

Kiedy miałam dwadzieścia lat, brakowało mi autentycznej i naturalnej marki z produktami do pielęgnacji skóry. Marki, która zapewniłaby chwilę przyjemności, a przede wszystkim dotrzymywała swoich obietnic. Jeśli zapytasz mnie o moją opinię, odpowiem, że za słowami zawsze powinny być widoczne czyny i ich realizacja.
Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że nie interesują mnie bezużyteczne dodatki. Jestem głęboko przekonana, że naturalność i autentyczność jest kluczem do piękna we wszystkich dziedzinach. Ja sama nie lubię zbyt wiele mówić, zdecydowanie wolę słuchać. Brakowało mi tego również w wielu markach. Nie miałam możliwości wypowiedzenia się na temat produktów do pielęgnacji, po prostu miałam być zadowolona z tego, co mi zaproponowano.

01 Meet Monique
2021 07 08 Hellobody23246 Final Opt

Marzyłam więc o marce, która odzwierciedlałaby dokładnie to wszystko – a ostatecznie odzwierciedlałaby mnie – ze wszystkimi moimi życzeniami, oczekiwaniami i nastawieniem: naturalne, wysokiej jakości produkty, które dostarczają to, co obiecują, od marki, która sprawia, że czuję, że jestem doceniana. Dlatego powstało HelloBody. HelloBody słucha i reaguje na potrzeby, i życzenia społeczności, na przykład w zakresie rozwoju zapachów, kolorów, konsystencji, a nawet w ogólnym rozwoju produktów. HelloBody jest kolorowe i głośne. Przynosi radość, dostarcza wysokiej jakości produkty ze starannie dobranymi składnikami. Jest odzwierciedleniem swoich wartości – widać to np. w różnych projektach charytatywnych, które dotychczas wspieraliśmy z HelloBody Cares. Jak to często bywa, pewne rzeczy stają się jasne stopniowo: wraz z rosnącym zasięgiem uświadomiłam sobie, że jako osoba i przedsiębiorca HelloBody ponoszę wielką odpowiedzialność. Jestem odpowiedzialna nie tylko za nasz zespół, ale także za świat, w którym działamy jako marka. Przez świat rozumiem wszystko, tzn. ludzi, przyrodę i oczywiście zwierzęta.

Nasza wspólnota to na przykład młode kobiety, które odkrywają siebie. Już samo to wiąże się z ogromną odpowiedzialnością! W przemyśle kosmetycznym niestety nadal istnieje wiele wyidealizowanych obrazów piękna, które mogą negatywnie wpływać na młode kobiety. To jest problematyczne. Ja sama nie jestem doskonała. Nigdy nie byłam fanką stereotypów i zdecydowanie nie chciałam wspierać tej formy wyrażania opinii przez HelloBody.
Dlatego też ponownie zastanowiłam się nad wartościami firmy, które istniały w momencie jej założenia, i zdecydowałam się na ich rozbudowę. Do jakości i zabawy dołączyła filozofia Body Positivity, czyli pozytywne nastawienie do własnego ciała, oraz Diversity- różnorodność i wzmocnienie pozycji kobiet, czyli wspieranie kobiet na całym świecie. Niestety w wielu miejscach na świecie równouprawnienie jest ciągle w powijakach.
Poza tym, a raczej dlatego, że jestem przedsiębiorcą, mogę wywierać wpływ: mogę zachęcać ludzi do ponownego przemyślenia, do kierowania sprawami we właściwym kierunku, a nawet do zmiany. HelloBody daje dobry przykład i wnosi pozytywny wkład. To nie są tylko puste słowa, to jest wizja, obietnica!

Hb Sun Wave Ii Model Shots Hq 12

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych produktów?

Wszystkie informacje znajdziesz tutaj