Wierzymy, że piękno jest w każdej z nas, a kluczem do niego jest naturalność. Prawdziwe piękno to bycie sobą, niezależnie od wymagań czy opinii innych ludzi.

Chcemy zatem zachęcić Cię do pożegnania się ze sztywnymi zasadami i idealizującymi stereotypami, koniec ze sztampowym myśleniem! Pożegnajmy się z nierealistycznymi ideałami, pustymi obietnicami i złudnymi oczekiwaniami.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych wartościach?

Zajrzyj tutaj!

Poznaj Monique

Dobre pomysły są często odpowiedzią na niezaspokojone potrzeby – i tak właśnie wyglądała historia HelloBody. Jako dwudziestoparolatka, Monique interesowała się pielęgnacją urody i zauważyła, że stale trafiała na ten sam problem: wszystkie marki kosmetyków opartych na naturalnych składnikach charakteryzowały się konwencjonalnym designem, prostymi kształtami i stonowanymi kolorami oraz adresowane były do kobiet po trzydziestce. Wszystkie te marki były z pewnością bardzo dobre, jednak żadna z nich nie odpowiadała życzeniu Monique, żeby naturalne kosmetyki były atrakcyjne również dla ludzi młodych i sprawiały im radość. Szybko domyśliła się, że inne kobiety, zwłaszcza te młodsze niż ona sama, mogły mieć podobne potrzeby.

Młode kobiety należą bowiem do pokolenia świadomych konsumentów, dla których kwestia wartości jest coraz ważniejsza podczas dokonywania decyzji zakupowych. Zwracają one coraz większą uwagę na to, co kupują, na skład kosmetyków oraz pochodzenie produktów. Autentyczność marki jest zatem w dzisiejszych czasach coraz ważniejsza. I bardzo dobrze, gdyż konsumenci chcą i powinni mieć poczucie, że produkty, których używają są dobrym wyborem, pod każdym względem. Ta ostatnia kwestia łączyła się z kolejnym problemem, z którym Monique coraz bardziej chciała się zmierzyć w początkach marki HelloBody: stereotypy rządzące przemysłem kosmetycznym i nieosiągalne ideały, jakie on kreuje. „Dziewczyny i kobiety powinny czuć się w swoich ciałach dobrze i być z siebie dumne. Każda kobieta jest piękna i powinna móc być autentyczna, być sobą, niezależnie od norm lub opinii innych ludzi” – tego życzyła sobie Monique.

Pozytywne podejście do ciała, tzw. „body positivity” stało się więc kolejną, bardzo istotną częścią filozofii marki. Nie można lekceważyć wpływu, jaki może wywierać firma o pozycji tak wyraźnie zaznaczonej w mediach społecznościowych, dlatego odpowiedzialne wykorzystanie zasięgu, jaki zyskała marka, stało się dla Monique bardzo ważne: „Nieustannie zachęcamy naszą społeczność do doceniania indywidualnego piękna i wspieramy akcje non-profit działające na rzecz równouprawnienia kobiet oraz promocji pozytywnego podejścia do ciała”. HelloBody skutecznie realizuje zatem swoje firmowe wartości w praktyce. „To poczucie realizacji każdego dnia zachęca mnie to pozostania wiernej moim celom i do kontynuacji pracy nad ich osiągnięciem – zarówno teraz jak i w przyszłości.”

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych produktów?

Wszystkie informacje znajdziesz tutaj