FAQ

Ogólne

Mam wrażliwą skórę. Czy mogę używać produktów Hello Body?
Nasze produkty są stworzone na bazie naturalnych składników z myślą o młodej skórze, ale mogą być stosowane dla wszystkich typów cery. Jeśli posiadasz wrażliwą skórę z tendecją do uczuleń lub zaczerwienień zalecamy, aby przed użyciem przetestować produkt na szyi lub zgięciu łokcia, gdzie skóra jest najcieńsza i najbardziej podatna na zmiany.
Co mam zrobić jeżeli produkt wywoła uczulenie?
Pamiętaj, że nasze produkty nadają się jedynie do użytku zewnętrznego.
Kosmetyki Hello Body stworzone są przy użyciu naturalnych produktów, więc nawet ich spożycie nie powinno wywołać silnej reakcji organizmu, ale jedzenie kosmetyków zdecydowanie nie jest zalecane.

Nasze kosmetyki są przebadane dermatologiczne i zaakceptowane jako bezpieczne do użytku. Należy jednak pamiętać, że każdy z nas jest inny i wyjątkowy, więc w nielicznych przypadkach mogą wystąpić alergie i podrażnienia skóry. Zalecamy wtedy natychmiastowe zaprzestanie korzystania z produktu.

Dlaczego niektóre z moich kosmetyków stężały?

Wiele z naszych produktów zawiera olej kokosowy, który trwadnieje pod wpływem zimna. Przy produkcji naszych kosmetyków nie używamy chemicznych zmiękczaczy oraz konserwantów. Tężenie produktu nie wpływa negatywnie na jego jakość lub działanie; wystarczy odrobinę pomieszać lub ogrzać kosmetyk w dłoniach, a wszystko powinno wrócić do normy.

Z jakimi problemami skórnymi mogą uporać się kosmetyki Hello Body?
Trądzik: Jednym z najlepszych kosmetyków wspogających walkę z trądzikiem jest Coco Clear Mud Detox Mask. Glinka Heilmoor i inne aktywne składniki przeciwdziałają powstawaniu wyprysków, zaskórników i poprawiają wygląd cery zmniejszając pory i nawilżając skórę. Użyj peelingu Coco Pure Face Scrub, aby usunąć obumarły naskórek i zneutralizować skórę skłonną do przetłuszczania. Jeśli posiadasz tłustą cerę, szczególny nacisk połóż na oczyszczenie strefy T.

Suche usta: Naszym lekarstwem na przesuszone usta jest regularny peeling i nawilżanie balsamem. Cukrowy peeling Coco Kiss Lip Scrub usunie obumarły naskórek, wygładzi wargi i pobudzi krążenie krwi. Dla uzyskania efektu miękkich i ponętnych ust nałóż balsam Coco Rich Lip Balm. Naturlane składniki, takie jak masło shea, czy wosk pszczeli odżywią Twoje wargi i zapewnią im dodatkową ochronę przed wysuszaniem.

Cellulit i rozstępy: Złuszczanie i nawilżanie to klucz do uzyskania gładkiej i nieskazitelnej skóry. Użyj Coco Glow Body Scrub na udach i pośladkach, aby pobudzić krążenie krwi i usunąć złogi limfatyczne, co pomoże w walce z cellulitem. Nasz Coco Slim Body OIl został stworzony specjalnie, aby nawilżyć Twoją skórę i utrzymać jej naturalną sprężystość, a dzięki temu stopniowo redukować rozstępy. Coco Cream Body Butter to masło bogate w odżywcze masło shea, które dzięki swoim aktywnym składnikom nie tylko pomoże zredukować niedoskonałości skóry, ale również zapobiega ich powstawaniu.

Suche włosy: Nasze włosy codziennie muszą znosić na prawdę wiele! Suszenie, prostowanie, stylizacje, chemiczne kosmetyki i kapryśna pogoda to dla nich nie lada wyzwanie! Coco Shine to maska bogata w naturalne olejki takie jak olej kokosowy, jojoba, z awakoda i pestek winogron, które odżywią skórę głowy oraz włosy, a także nawilżą je i dodadzą blasku.

Czy mogę używać pianki Coco Fesh na codzień?
Pianka Coco Fresh Detox Face Cleansing Foam może być używana codziennie do usuwania resztek makijażu i zanieczyszczeń, które blokują twoje pory i przyczyniają się do powstawania wyprysków.
Czy mogę korzystać z waszych kosmetyków w czasie ciąży?
Wiele mam korzysta z olejku Coco Slim Body Oil i masła Coco Cream Body Butter w czasie ciąży, aby zapobiec powstawaniu rozstępów. Aby zredukować rozstępy, które już pojawiły się na skórze zalecamy regularne i systematyczne stosowanie olejku Coco Slim Body Oil przez dłuższy okres czasu, aby stopniowo zredukować zmiany, które już wystąpiły na skórze.
Czy mogę korzystać z waszych produktów podczas okresu dojrzewania?
Nasze produkty zostały stworzone z myślą o młodej skórze. Kosmetyki wyprodukowane są na bazie delikatnych, naturalnych składników, bez dodatku wstrętnych syntetyków, które mogłyby zaszkodzić Twojej skórze. Wiele młodych dziewczyn świadomie wybiera kosmetyki pochodzenia naturalnego i stara się unikać chemicznych produktów, które mogłyby podrażnić wrażliwą skórę.

Ciało

Czy peelingi są skuteczne?

Wszystkie z naszych peelingów mają zbawienny wpływ na Twoją skórę! Do ich produkcji wykorzystujemy m.in. kawę, która pobudza krążenie krwi, wygładza skórę i redukuje cellulit. Olej kokosowy, który wykorzystujemy jako bazę do naszych kosmetyków, bogaty jest w odżywcze białko i jest wspaniałym towrzyszem w drodze po gładką i nawliżoną skórę. Olej kokosowy łagodzi podrażnienie i zaczerwienienia, pomaga w walce z trądzikiem i jest bogatym źródłem witaminy A. Olej z awokado pełen jest odżywczych składników takich jak witamina E, która ma korzystny wpływ nie tylko na Twoją skórę, ale również włosy i paznokcie. Naturalne sole i cukry, które złuszczą i usuną niechciany, obumarły naskórek pomogą Ci również oczyścić skórę z toksyn i odblokować zapchane pory. Dla najlepszego efektu użwyaj peelingów do trzech razy w tygodniu (są tak skutecznie, że nie ma potrzeby, aby robić to częściej). Pamiętaj, aby dokładnie zamknąć opakowanie po każdym użyciu, aby kosmetyki pozostały świeże przez przynajmniej 3 miesiące.

Włosy

Czy mogę używać masek do włosów na doczepiane włosy?

Oczywiście! Nasze produkty stworzone zostały ze składników delikatnych dla skóry i włosów. Kosmetyki na pewno nie uszkodzą przedłużonych pasm, a Twoje naturalne włosy będą odżywione i pełne blasku.

Czy korzystanie z maski Coco Mask na rozjaśnionych / farbowanych włosach przyniesie efekty?

Olej kokosowy zawarty w masce pomoże Ci zachować piękny i intensywny kolor na dłużej, a także odbuduje i wzmocni Twoje włosy. Olej z awokado to magiczny sposób na zdrowe i odżywione włosy, a także niezawodna ochrona przed czynnikami zewnetrznymi, które mogą osłabić włosy, takimi jak suszenie, prostowanie, chemiczne składniki kosmetyków czy zanieczyszczenia powietrza.

Dlaczego moje włosy przetłuszczają się po korzystaniu z maski?
Maska do włosów Coco Shine została stworzona, aby nawilżyć i odbudować zniszczone włosy. Pamiętaj jednak, że co za dużo to niezdrowo. Jeśli nałożyłaś zbyt dużo produktu na włosy umyj je szamponem i nałóż odżywkę (tak jak to robisz zazwyczaj), aby usunąć nadmiar produktu.

Moje włosy skłonne są do przetłuszczania. Czy mogę korzystać z maski Coco Shine?
Jeśli posiadasz włosy ze skłonnością do przetłuszczania nadal możesz korzystać z maski Coco Shine. Nałóż jedynie niewielką ilość produktu u nasady włosa, a nadmiar wetrzyj w końcówki, aby zapobiec ich rozdwajaniu i przesuszaniu.

Twarz

Użyłam maski do twarzy i odczuwam lekkie swędzenie? Czy wszystko jest ok?

Oczyszczające działanie glinki Heilmoor, która jest głównym składnikiem maski Coco Clear Detox Mud Mask może spowodować uczucie lekkiego swędzenia lub łaskotania podczas aplikacji na twarz. Nie panikuj, to tylko odżywcze składniki robią to co do nich należy. Pamiętaj, że jeżeli odczuwasz ból, uporczywe swędzenie lub parzenie skóry natychmiast zmyj produkt pod strumieniem zimnej wody. Każda skóra jest inna, dlatego kosmetyki mogą wywoływać uczelenia u niektórych osób. Zawsze zrób test na zgięciu łokcia przed użyciem produktu, aby sprawdzić jak na niego reaguje Twoja skóra.

Czy peeling do ust Coco Lip Scub jest jadalny?

Wiemy, że nasz peeling pachnie tak apetycznie, że trudno mu się oprzeć, ale pamiętaj, że przeznaczony jest do użytku zewnętrznego. W produkcji naszych kosmetyków korzystamy z naturalnym składników i unikamy szkodliwych sytetyków, więc nawet spożycie niewielkiej ilości nie będzie miało szkodliwego wpływu na Twoje zdrowie.

Zamówienia

Dlaczego moje włosy przetłuszczają się po korzystaniu z maski?

1. Włóż produkt do koszyka – produkty i kupony Klikając na „dodaj do koszyka” możesz wybrać produkty, który chciałabyś zamówić. W każdej chwili możesz zaktualizować swój wybór i zmienić ilość, dodać lub usunąć produkt ze swojego zamówienia. NIe zapomnij nacisnąć „aktualizuj koszyk” przed finalizacją zakupu!

2. Przejdź do kasy – adres i płatności Jeśli już masz konto w sklepie Hello Body, zaloguj się przy pomocy e-maila i swojego hasła. Jeśli to Twój pierwszy zakup możesz zarejestrować się jako nowy klient zaznaczając „Stwójrz nowe konto” pod tabelką z Twoimi danymi. Spokojnie, nie udostępniamy Twoich informacji nikomu po za naszą firmą i osobą niezbędnym do dostarczenia przesyłki (np. kurierowi) Wypełnij tabelkę podając swój adres, na który mamy wysłać rachunek. Na ten adres wyślemy również Twoją przesyłkę, ale jeżeli chcesz by paczka została dostarczona w inne miejsce zaznacz okienko „Wysłać na inny adres?” i uzupełnij formularz. Następnie, wybierz najwygodniejsza dla Ciebie metodę płatności.

3. Złóż zamówienie – Sprawdź czy wszystkie wpisane informacje są poprawne. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin i kliknij guzik „Kupuję i płacę”

Interesy z Tobą to czysta przyjemność!

Jak wykorzystać kupon promocyjny?

Po złożeniu zamówienia na stronie Hello Body otrzymasz maila z potwierdzeniem zakupu. W wiadomości znajdziesz informacje takie jak numer przesyłki, całkowity koszt zamówienia oraz Twoje dane adresowe. Jeśli zdecydowałaś się na płatność przelewem bankowym otrzymasz również e-mail z naszymi danymi i numerem konta, na które możesz przelać należność za swoje zakupy. Po otrzymaniu zapłaty poinformujemy Cię mailowo, że płatność została zaksięgowana. W ciągu następnych dni oczekuj kolejnego e-maila z numerem paczki, którego wyślemy zaraz po nadaniu przesyłki.

Jeśli w ciągu 10 dni od opłacenia przesyłki nie otrzymasz informacji o wysłaniu przesyłki skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Dostawa

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po złożeniu zamówienia na stronie Hello Body otrzymasz maila z potwierdzeniem zakupu. W wiadomości znajdziesz informacje takie jak numer przesyłki, całkowity koszt zamówienia oraz Twoje dane adresowe. Jeśli zdecydowałaś się na płatność przelewem bankowym otrzymasz również e-mail z naszymi danymi i numerem konta, na które możesz przelać należność za swoje zakupy. Po otrzymaniu zapłaty poinformujemy Cię mailowo, że płatność została zaksięgowana. W ciągu następnych dni oczekuj kolejnego e-maila z numerem paczki, którego wyślemy zaraz po nadaniu przesyłki.

Jeśli w ciągu 10 dni od opłacenia przesyłki nie otrzymasz informacji o wysłaniu przesyłki skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

Jakie są koszty przesyłki? Ile będę czekać na swoją paczkę?

Wszystkie prezentowane na stronach naszego sklepu ceny są aktualnymi i ostatecznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT) podanymi w polskich złotych / euro.

Dostawa międzynarodowa.

Cena wysyłki wynosi €3,90 (incl. VAT) dla Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Polski I Luxemburgu. Darmowa przesyłka dla zamówień od 160 zł.

Czas dostawy:

Przesyłki nadawane są z reguły każdego dnia roboczego. W okresie świątecznym lub w przypadku ogromnego zainteresowania naszymi produktami czas skompletowania zamówienia może ulec zmianie. Cały proces od momentu przyjęcia zamówienia do pojawienia się kuriera z paczką u Twoich drzwi trwa przecętnie 5-7 dni roboczych. Jeśli nie otrzymałeś paczki po upływie tygodnia od złożenia zamówienia, prosimy niezwłocznie o kontakt mailowy: info@hello-body.pl. Przez okres pięciu dni od momentu złożenia zamówienia nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci informacji dotyczących statusu paczki ze względów logistycznych. Prosimy o wyrozumiałość.

Mój adres jest za długi! Co robić?

Adresy dłuższe niż 35 znaków nie są akceptowane przez znaszych kurierów. Jeśli Twój adres jest dłuższy użyj skrótów, jeśli to możliwe (ulica = ul, aleja = al). Możesz dodać dodatkowe informacje w tabelce do tego przeznaczonej.

Moja paczka została oznaczona jako dostarczona, ale nadal do mnie nie dotarła. Gdzie jest moja przesyłka?

Jeśli przy śledzeniu paczki otrzymałaś informację, żę paczka została zwrócona na adres nadawcy, prawdopodbnie przy składaniu zamówienia podałaś błędy lub niekompletny adres. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta podając numer zamówienia, numer przesyłki i Twój poprawny adres zamieszkania. Postaramy się, aby przesyłka znów została do Ciebie wysłana!

Moja paczka została oznaczona jako dostarczona, ale nadal do mnie nie dotarła. Gdzie jest moja przesyłka?

Być może nie było Cię w domu, gdy kurier dostarczył Twoją paczkę. Sprawdź skrzynkę na listy i upewnij się czy nie ma w niej notatki od kuriera. Zapytaj sąsiadów, być może listonosz zostawił paczkę u któregoś z nich.

Produkty, które otrzymałam są wadliwe. Co robić?

Bardzo nam przykro, że tak się stało! Niestety, z przyczyn od nas niezależnych, czasami produkty zostają uszkodzone podczas transportu. Skontaktuj się, proszę, z naszym biurem obsługi klienta i wpisz „Uszkodzony produkt” w tytulu wiadomości. W e-mailu załącz zdjęcia z dokumentacją wadliwego produktu. Resztą zajmemy się my i wyślemy nowe produkty bez żadnych dodatkowych kosztów.

Moje konto

Jak stworzyć nowe konto?

Jeśli nadal nie możesz odnaleźć swojej paczki, skontatkuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Po co mi konto?

Założenie konta ułatwi Ci śledzenie historii Twoich zamówień i sprawdzenie statusu zakupów.

Dlaczego nie mogę zalogować się do swojego konta?

Czy na pewno posiadasz już konto w naszym sklepie? Sprawdź swoją skrzynkę mailową i upewnij się, że otrzymałaś e-mail potwierdzający rejestrację w sklepie Hello Body. Pamiętaj, że jeżeli nie założyaś konta podczas ostatniego zakupu, nadal otrzymasz e-maile potwierdzające złożenie zamówienia oraz wysłanie paczki.

Pomocy! Zapomniałam hasła!

Jeśli nadal chcesz założyć konto możesz zrobić to przy kolejnym zamówieniu.

Nie możemy odpowiedzieć na Twoje pytanie

KONTAKT