FAQ – Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

  1. Wybierz interesujący Cię produkt, a następnie dodaj go do koszyka. Na tym etapie możesz modyfikować jego zawartość: zmieniać ilość, dodawać lub usuwać produkty. Nie zapomnij jednak nacisnąć przycisku „Zaktualizuj koszyk” po wprowadzeniu każdej takiej zmiany.
  2. Przejdź do płatności za zakupy. Jeśli posiadasz już konto w sklepie Hello Body, zaloguj się przy pomocy adresu e-mail i swojego hasła. Jeżeli natomiast jest to Twój pierwszy zakup, możesz zarejestrować się jako nowy klient, zaznaczając opcję „Stwórz nowe konto” pod tabelą z Twoimi danymi. Spokojnie, nie udostępniamy Twoich informacji nikomu poza naszą firmą i osobom odpowiedzialnym za dostarczenie przesyłki (na przykład kurierowi). Wypełnij pola, podając swój adres, na który mamy wysłać rachunek. Na ten adres wyślemy również Twoją przesyłkę. W przypadku, gdy życzysz sobie, aby paczka została dostarczona w inne miejsce, wybierz opcję „Wysłać na inny adres?” i uzupełnij formularz. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę płatności.
  3. Sprawdź, czy wszystkie wprowadzone informacje są poprawne. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie zatwierdź zamówienie, klikając przycisk „Kupuję i płacę”.

Serdecznie dziękujemy za zakupy!

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Podczas składania zamówienia wpisz kod promocyjny w pole „Kod kuponu”, a następnie kliknij przycisk „Zastosuj kupon”. Zawartość koszyka zostanie zaktualizowana: w zależności od rodzaju promocji, do zamówienia dodany zostanie darmowy produkt lub rabat. Pamiętaj, że kody rabatowe nie łączą się między sobą. W jednym zamówieniu możesz użyć jednego kuponu.

Uwaga: jeśli wprowadzisz kupon rabatowy, gratisowe produkty, które dokładane są do koszyka po przekroczeniu danej kwoty, mogą zostać automatycznie usunięte (końcowa kwota zamówienia może być niewystarczająca do spełnienia warunków promocji).


Powrót do listy FAQ