FAQ: Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

  1. Wybierz interesujący Cię produkt, a następnie dodaj go do koszyka. Na tym etapie możesz modyfikować jego zawartość: zmieniać ilość, dodawać lub usuwać produkty. Nie zapomnij jednak nacisnąć przycisku „Zaktualizuj koszyk” po wprowadzeniu każdej takiej zmiany.
  2. Przejdź do płatności za zakupy. Jeśli posiadasz już konto w sklepie Hello Body, zaloguj się przy pomocy adresu e-mail i swojego hasła. Jeżeli natomiast jest to Twój pierwszy zakup, możesz zarejestrować się jako nowy klient, zaznaczając opcję „Stwórz nowe konto” pod tabelą z Twoimi danymi. Spokojnie, nie udostępniamy Twoich informacji nikomu poza naszą firmą i osobom odpowiedzialnym za dostarczenie przesyłki (na przykład kurierowi). Wypełnij pola, podając swój adres, na który mamy wysłać rachunek. Na ten adres wyślemy również Twoją przesyłkę. W przypadku, gdy życzysz sobie, aby paczka została dostarczona w inne miejsce, wybierz opcję „Wysłać na inny adres?” i uzupełnij formularz. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę płatności.
  3. Sprawdź, czy wszystkie wprowadzone informacje są poprawne. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie zatwierdź zamówienie, klikając przycisk „Kupuję i płacę”.

Serdecznie dziękujemy za zakupy!

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Podczas składania zamówienia wpisz kod promocyjny w pole „Kod kuponu”, a następnie kliknij przycisk „Zastosuj kupon”. Zawartość koszyka zostanie zaktualizowana: w zależności od rodzaju promocji, do zamówienia dodany zostanie darmowy produkt lub rabat.

Uwaga: jeśli wprowadzisz kupon rabatowy, gratisowe produkty, które dokładane są do koszyka po przekroczeniu danej kwoty, mogą zniknąć (ponieważ z powodu zastosowania kuponu końcowa cena zamówienia może być niewystarczająca do spełnienia warunków promocji).

Jak anulować zamówienie lub dokonać zwrotu towaru?

Odstąpienie od umowy

Za Konsumenta/Kupującego uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Prawo odstąpienia od umowy

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Czas na poinformowanie Sprzedającego przez Kupującego o zamiarze odstąpienia od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych, liczonych od momentu odbioru/nabycia towaru.

W tym czasie Kupujący jest zobowiązany przesłać na adres e-mail Sprzedającego oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępny jest poniżej.

Przykładowy wzór odstąpienia od umowy

Jeśli chcesz odstąpić od umowy, wypełnij poniższy wzór i prześlij go za pomocą za pomocą formularza kontaktowego, wybierając “zwrot produktu”. Podaj nam także numer zamówienia oraz przesyłki zwrotnej, abyśmy mogli śledzić Twoją paczkę:

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od zawartej na odległość umowy kupna-sprzedaży.

  • Data złożenia zamówienia:
  • Data otrzymania produktów:
  • Dane osobowe Kupującego:
  • Adres korespondencyjny Kupującego:
  • Czytelny podpis Kupującego:
  • Data:

Następstwa odstąpienia od umowy

W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający zobowiązany jest zwrócić Kupującemu dokonanej przez niego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru. Sprzedający oświadcza, iż jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta z tytułu umowy sprzedaży w przypadku jego odstąpienia od umowy, do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania towaru skierowanego na adres poczty elektronicznej. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wygaśnięcie prawa do zwrotu

Odstąpienie od umowy wygasa przedwcześnie, gdy:

  • produkty, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, nie nadają się do zwrotu;
  • produkty, ze względu na swój kształt i formę, uległy zmieszaniu podczas transportu.

W jaki sposób zwrócić paczkę?

Wybierz swój kraj z listy poniżej, aby utworzyć opłaconą etykietę zwrotną wraz z numerem zamówienia i adresem. Wydrukuj ją i udaj się do najbliższego punktu DHL, aby wysłać paczkę. Twój zwrot zostanie przetworzony w ciągu około 14 dni roboczych.


Powrót do listy FAQ