FAQ: Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

  1. Wybierz interesujący Cię produkt, a następnie dodaj go do koszyka. Na tym etapie możesz modyfikować jego zawartość: zmieniać ilość, dodawać lub usuwać produkty. Nie zapomnij jednak nacisnąć przycisku „Zaktualizuj koszyk” po wprowadzeniu każdej takiej zmiany.
  2. Przejdź do płatności za zakupy. Jeśli posiadasz już konto w sklepie Hello Body, zaloguj się przy pomocy adresu e-mail i swojego hasła. Jeżeli natomiast jest to Twój pierwszy zakup, możesz zarejestrować się jako nowy klient, zaznaczając opcję „Stwórz nowe konto” pod tabelą z Twoimi danymi. Spokojnie, nie udostępniamy Twoich informacji nikomu poza naszą firmą i osobom odpowiedzialnym za dostarczenie przesyłki (na przykład kurierowi). Wypełnij pola, podając swój adres, na który mamy wysłać rachunek. Na ten adres wyślemy również Twoją przesyłkę. W przypadku, gdy życzysz sobie, aby paczka została dostarczona w inne miejsce, wybierz opcję „Wysłać na inny adres?” i uzupełnij formularz. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę płatności.
  3. Sprawdź, czy wszystkie wprowadzone informacje są poprawne. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie zatwierdź zamówienie, klikając przycisk „Kupuję i płacę”.

Serdecznie dziękujemy za zakupy!

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Podczas składania zamówienia wpisz kod promocyjny w pole „Kod kuponu”, a następnie kliknij przycisk „Zastosuj kupon”. Zawartość koszyka zostanie zaktualizowana: w zależności od rodzaju promocji, do zamówienia dodany zostanie darmowy produkt lub rabat.

Uwaga: jeśli wprowadzisz kupon rabatowy, gratisowe produkty, które dokładane są do koszyka po przekroczeniu danej kwoty, mogą zniknąć (ponieważ z powodu zastosowania kuponu końcowa cena zamówienia może być niewystarczająca do spełnienia warunków promocji).

Jak anulować zamówienie lub dokonać zwrotu towaru?

W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy i wybrać adekwatny powód.

Uwaga: zwrotowi podlegają wyłącznie nieotwarte produkty!

Produkty przeznaczone do zwrotu prosimy odesłać na adres:

Ingram Micro
c/o Hellobody GmbH
Kölner Str. 10
48163 Münster
Germany

Kiedy odeślesz produkty, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego i podaj nam następujące informacje:

  1. Numer nadania przesyłki (abyśmy byli w stanie ją śledzić).
  2. Rachunek nadania paczki (dzięki temu będziemy w stanie zwrócić Ci nie tylko koszt produktu, ale również wysyłki).
  3. Twój numer IBAN.

Należność zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, której użyto podczas składania zamówienia.


Powrót do listy FAQ