FAQ – Wysyłka

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

1. Mailowo

Po złożeniu zamówienia na stronie Hello Body otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakupu. W wiadomości znajdziesz informacje takie jak numer przesyłki, całkowity koszt zamówienia oraz Twoje dane adresowe. W przypadku płatności przelewem bankowym otrzymasz również e-mail z naszymi danymi i numerem konta, na które możesz przelać należność za swoje zakupy. Po otrzymaniu zapłaty poinformujemy Cię mailowo, że płatność została zaksięgowana. W ciągu następnych dni oczekuj kolejnego e-maila z numerem paczki, który wyślemy Ci zaraz po nadaniu przesyłki.

2. Na naszej stronie

Swoją przesyłkę możesz śledzić tutaj, podając numer zamówienia oraz adres e-mail użyty podczas zakupu.

Jeżeli nie masz dostępu do numeru nadania paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza, wybierając temat: “Status zamówienia (Nie otrzymałam/otrzymałem numeru śledzenia przesyłki)”.

Uwaga: numer listu przewozowego uaktywnia się w momencie, gdy paczka znajdzie się już w kraju przeznaczenia.

Kiedy mogę spodziewać się dostawy paczki i jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki

KRAJ KOSZT WYSYŁKI*
Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Szwajcaria, Belgia, Holandia, Austria, Polska, Luksemburg, Monako Bezpłatna wysyłka od 200 zł
17,00 zł
Majotta, Reunion, Gwadelupa, Martynika, Sint Maarten, Gujana Francuska Bezpłatna wysyłka od 400 zł
25,00 zł
Cypr, Bułgaria, Węgry, Czechy, Dania, Finlandia, Grecja, Estonia, Irlandia, Wyspa Man, Chorwacja, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Andora, Liechtenstein, Norwegia, San Marino Bezpłatna wysyłka od 400 zł
42,00 zł
Pozostałe kraje Bezpłatna wysyłka od 500 zł
85,00 zł
Zamawiasz ze Stanów Zjednoczonych i chcesz zaoszczędzić na wysyłce? Zajrzyj na http://www.hello-body.com

* Ewentualne opłaty celne oraz podatek opłacane są przez adresata.

Koszty wysyłki oraz podatek VAT są zależne od miejsca zamieszkania, dlatego po dodaniu produktów do koszyka są widoczne jako szacunkowa kwota. Podczas procesu zakupu wartości te są ostatecznie aktualizowane i wyświetlane w podsumowaniu zamówienia.

Czas dostawy

Uprzejmie informujemy, że nasze paczki wysyłane są z Niemiec. Czas dostawy jest dłuższy niż w przypadku przesyłek krajowych. Od momentu nadania do chwili przekazania paczek firmie kurierskiej po stronie polskiej zwykle mija kilka dni. Numer listu przewozowego uaktywnia się w momencie, gdy paczka znajdzie się już w kraju przeznaczenia. Przewidywany czas dostawy może ulec zmianie. Kiedy Twoje zamówienie zostanie złożone, przetworzenie go w naszym magazynie zajmuje zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych. O wysyłce powiadomimy Cię e-mailem.

Kraj Czas dostawy*
Niemcy 2 do 3 dni roboczych
Polska, Francja, Włochy i inne kraje Europy 2 do 4 dni roboczych
inne kraje na świecie 4 do 6 dni roboczych

* Nie wliczając czasu odprawy celnej.

Jeśli nie otrzymałaś(-eś) informacji potwierdzającej wysłanie paczki w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia, skontaktuj się z obsługą klienta.

Mój adres dostawy jest za długi, co robić?

Adresy dłuższe niż 35 znaków nie są akceptowane przez nasz system oraz firmy spedycyjne. Jeśli Twój adres jest dłuższy, użyj skrótów („ul.” zamiast „ulica” czy „al.” zamiast „aleja”). Możesz również wprowadzić dodatkowe informacje w przeznaczonym do tego polu.

Według statusu moja przesyłka została zwrócona do nadawcy. Co robić?

Istnieje kilka powodów, dla których w statusie Twojej przesyłki może widnieć informacja, że została ona zwrócona do nadawcy. Prawdopodobnie adres podany podczas składania zamówienia był niepoprawny lub niekompletny, czy też kurier nie zastał Cię w domu. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, podając numer zamówienia, numer przesyłki i Twój poprawny adres zamieszkania. Postaramy się, aby paczka została do Ciebie wysłana ponownie tak szybko jak to możliwe!

Moja paczka została oznaczona jaka dostarczona, ale nadal do mnie nie dotarła. Co się dzieje?

Prawdopodobnie kurier nie zastał Cię w domu, gdy podejmował próbę dostarczenia przesyłki. Sprawdź skrzynkę na listy i upewnij się, że nie zostawił tam awizo lub innej informacji na temat miejsca dostawy paczki. Zapytaj również sąsiadów, być może listonosz zostawił paczkę u któregoś z nich. W razie wątpliwości spróbuj skontaktować się także z Pocztą Polską, podając swój numer listu przewozowego.

Dostarczone produkty są wadliwe. Co robić?

Bardzo nam przykro, że tak się stało! Niestety czasami, z niezależnych od nas przyczyn, produkty zostają uszkodzone podczas transportu. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta za pomocą formularza zgłoszeniowego i wybierz „Uszkodzone produkty” jako powód. Do wiadomości załącz zdjęcia, które będą dokumentacją wadliwego produktu. Resztą zajmiemy się my i wyślemy Ci nowe produkty, bez dodatkowych kosztów.

Co zrobić, gdy moja przesyłka nie jest kompletna lub znajduje się w niej dodatkowy produkt?

Bardzo nam przykro, że tak się stało! Czasem zdarzają się pomyłki przy kompletowaniu i nadawaniu paczek – w końcu jesteśmy tylko ludźmi. 😉 Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta za pomocą formularza zgłoszeniowego i wybierz „Moje zamówienie jest niekompletne” jako temat wiadomości. Nie zapomnij podać numeru zamówienia!


Powrót do listy FAQ